UX/UI
Designer
Obecnie nasza łajba z dizajnerami jest pełna, ale jeśli tylko masz ochotę zostawić swoje CV na poczet przyszłych rekrutacji, bo spełniasz poniższe wymagania - aplikuj śmiało. Pamiętaj, by dołączyć swoje portfolio.
Jesteś Mid/Senior UX/UI Designerem/ką, z min. 2,5-letnim doświadczeniem w e-commerce (design sklepów internetowych), który/a z zamkniętymi oczami potrafi pływać w świecie designu (Figma/Sketch/Adobe XD). Znasz język angielski i polski na poziomie min. B2. Masz otwartą głowę i myślisz nieszablonowo, jesteś gotów/a zasilić nietuzinkową załogę Cyber Sailors, która trzyma się razem i dba o swoich ludzi - być może spotkamy się na pokładzie creativestyle. Z nami nie będziesz się nudzić!
Jeśli nie posiadasz takiego portfolio, prosimy nie przesyłaj CV z myślą "a nuż się uda" - bo się nie uda...
Nasze atuty
- Jesteśmy niesztampową agencją e-commerce z polsko-niemieckim flow, działającą na rynku już od ponad dwóch dekad
- Jest nas ponad seta ogarniętych i certyfikowanych Cyber Sailors, od których dużo się nauczysz (nawet jeśli sporo już wiesz)
- W większości pracujemy w Polsce (Kraków, Rybnik), ale mamy też rzut beretem na Oktoberfest (Monachium, Hamburg). Pracujemy w języku angielskim, ale po polsku też mamy okazję pogadać
- Każda osoba w firmie (łącznie z zarządem!) ma techniczny background i ogarnia internety
- W creativestyle mamy 50% wolności i 50% odpowiedzialności
- U nas można popełniać błędy i się na nich uczyć, a nawet się do nich przyznać i poprosić o wsparcie
- Nie chodzimy na skróty i nie lubimy bylejakości
- Stawiamy na rozwój, technologię, jakość i współpracę
- W przypadku problemów (my wolimy nazywać je wyzwaniami) szukamy rozwiązań a nie winnych, stawiamy wszystkie ręce na pokład, by znaleźć najlepsze opcje
- Tworzymy niebanalne, wymykające się schematom miejsce pracy i udowadniamy, że po sukces można sięgać bez nadęcia i z dystansem
- Niezawodność, Empatia oraz Ciekawość to nasze firmowe drogowskazy
- Zostaliśmy dwukrotnie wyróżnieni odznaczeniem HappyAtWork Index
- W tym wymiatamy
- Za co Cyber Sailors cenią creativestyle?
- Rozwijamy się lepiej niż tapety w Castoramie! Z dumą nadmieniamy, że nasz projekt "Cyber Sailors rozwijają żagle" znalazł się na podium i został nagrodzony pierwszym miejscem w kategorii "Rozwój talentów w organizacji" w konkursie HR Dream Team 2024
Oferujemy
- Międzynarodowe klimaty - pracujemy w międzynarodowych zespołach i często komunikujemy się po angielsku
- Elastyczny czas pracy z oknem komunikacyjnym 10.00 – 15.00
- Home office. Świat się nie zawali, gdy popracujesz z domu
- Indywidualny budżet szkoleniowy (3 000 PLN/rok siana do rozhulania) Twój rozwój = nasz rozwój
- Kursy językowe w biurze/ zdalnie
- MacBook Pro, wszystkie niezbędne peryferia i wielki monitor
- Medicover + Multisport Plus (siłownia parę kroków od biur)
- W biurach: dofinansowanie lunchu, konsole do gier, rzutki, TRX oraz liga bilardowa/ ping-pongowa w godzinach pracy
- Loftowe przestrzenie - mielimy kod w starym młynie na Zabłociu. Jest przestrzennie, komfortowo i stylowo. Mamy też rooftop!
- Łatwy dojazd - możesz przyjechać rowerem (mamy prysznic!). Możesz też przybyć na koniu, szybkim tramwajem (50), pociągiem (Stacja Zabłocie). CEO przylatuje na miotle
- Powietrze wolne od stresu, bardzo liberalne podejście do tego co robimy i dużo zdrowego dystansu. Korpo to nie my. U nas docenia się pasję i samodzielność, a nie kontrolę i sztywne schematy; ufamy sobie i każdy z nas robi dokładnie to, co do niego należy. Wolność i odpowiedzialność nie muszą się wykluczać. Nie wierzysz, że można być wyluzowanym i jednocześnie niezawodnym? To Ci pokażemy!
- Dla kandydatów zdalnych: biura w Krakowie i Rybniku do Twojej dyspozycji, jeśli tylko masz ochotę przyjechać i popracować ramię w ramię z zespołem
- Firmowa wypożyczalnia sprzętu - potrzebujesz głośnik, rzutnik czy drona na swoje prywatne potrzeby? A może masz ochotę nagrać podcast w naszym mini-studio? Śmiało! ‘Firmowe’ nie znaczy ‘niedostępne’
- Ludzie i atmosfera - tak, semantycznie to nie jest benefit, wiemy. Ale te 2 słowa ZAWSZE padają, gdy pojawia się pytanie "co najbardziej cenisz w CS?", więc uznaliśmy że warto wspomnieć
- Twoja załoga wsparcia w codziennej pracy
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i zaangażowania. Dla B2B: Startujemy od 8 000 PLN netto + VAT jeśli jesteś MID-em, a gdy znasz się konkretnie na rzeczy - rozmawiamy o przedziale 12 000 - 15 600 netto + VAT. Dodatkowo zgarniasz 20 płatnych dni, wolnych od projektowania.
Oferujemy również współpracę na podstawie umowy o pracę. - Jeszcze więcej dobra
Jesteś naszym człowiekiem, jeśli
- Masz mocne (co najmniej 2,5-letnie) doświadczenie w projektowaniu dla e-commerce i widać to w Twoim portfolio
- Sprawnie komunikujesz się po angielsku oraz polsku (mocne B2 będzie w zupełności wystarczające - nie potrzebujemy certów, ważne są umiejętności)
- Twoje doświadczenie to zdecydowanie web, nie print
- Jesteś naprawdę mocnym zawodnikiem /zawodniczką, co zna standardy UX\UI Design nie tylko z opowieści na YouTube..
- Znasz i ogarniasz Figmę czy też Sketch lub Adobe XD, a dodatkowo sprawnie posługujesz się Adobe Photoshop
- Wiesz, jak prezentować produkty, co to jest CTA i co jest istotne UXowo w przypadku takich projektów
- Masz dobre wyczucie typografii i estetyki
- Wiesz, na czym polega projektowanie animacji i mikro interakcji
- Wysoko stawiasz sobie poprzeczkę i chcesz, żeby to co robisz było wyjątkowe
- Dążysz do perfekcji i dbasz o każdy szczegół
- Potrafisz pracować z klientami, którzy mają własne CI oraz takimi, którzy go nie mają
- Za znajomość języka niemieckiego zgarniasz dodatkowe punkty
Co dalej
Tylko 3 kroki dzielą Cię od wstąpienia w nasze szeregi!
- 1Przeglądamy portfolio (jeśli go nie ma - odrzucamy kandydaturę), a gdy wpadniesz nam w oko - kontaktujemy się z Tobą.
- 2Czeka Cię video-call z HR (a jeśli jesteś z Krakowa to zapraszamy do naszego biura) i odpowiadamy na Twoje kluczowe pytania, poruszamy podstawowe dla nas kwestie. Przygotuj się na small-talk w języku Szekspira.
- 3Jeśli zaiskrzy między Tobą a CS i poczujemy wspólne flow - będzie nam niezmiernie miło gościć Cię (online) na kolejnym etapie. Tym razem spotkanie odbędzie się z CEO oraz członkiem Design Teamu.
Potem następuje moment na obustronne decyzje.
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.